Nástroje pro hodnocení kurzů

13.09.2012

Evaluační dotazník pro hodnocení dlouhodobého vzdělávacího kurzu (3)

Zveřejnil: Mgr. Lucie Jurystová | Poslední úprava: 13.09.2012

Dotazník je určen k hodnocení vzdělávacího kurzu prostřednictvím 3 až 5položkových hodnotících škál, dichotomických otázek i otevřených otázek.

Poskytovatel

Katedra psychologie Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci

Popis

Dotazník je určen k hodnocení vzdělávacího kurzu prostřednictvím 3 až 5položkových hodnotících škál, dichotomických otázek i otevřených otázek.

Oblasti zaměření

Dotazník obsahuje celkem 14 položek, které se zaměřují na organizační zajištění, časový harmonogram kurzu, dále na osobu lektora (komunikační dovednosti a připravenost, flexibilitu), využití pracovních materiálů při kurzu a samotná témata vzdělávacího kurzu. Účastníci mají dále možnost vyjádřit se k tomu, co na kurzu postrádali a celkově zhodnotit kurz a jeho praktické využití při vlastní práci.

Populace: dospělí, frekventanti vzdělávacích kurzů

Délka a způsob administrace: max. 15 minut

Vyhodnocení

Vyhodnocení průměrem odpovědí, otevřené otázky – vyhodnocení výčtem, případně jejich kategorizací.

Výhody

Stručnost nástroje, u většiny otázek je možné doplnění vlastního komentáře, snadné vyhodnocení.

 

Vznik tohoto článku byl finančně podpořen projektem č. CZ.1.07/1.3.00/08.0205 ESF OP VK. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

 

 

 

 


Nahoru
*/ ?> Evaluační dotazník pro hodnocení dlouhodobého vzdělávacího kurzu (3) Ilustrační foto

  • Sdílet článek
  • Sdílet