Nástroje pro hodnocení kurzů

13.09.2012

Evaluační dotazník pro hodnocení dlouhodobého vzdělávacího kurzu (2)

Zveřejnil: Mgr. Lucie Jurystová | Poslední úprava: 13.09.2012

Dotazník je určen k hodnocení vzdělávacího kurzu prostřednictvím uzavřených otázek – 3položková škála, dichotomické otázky (ano/ne), otevřené otázky.

Poskytovatel: P-Centrum, Olomouc

Popis

Dotazník je určen k hodnocení vzdělávacího kurzu prostřednictvím uzavřených otázek – 3položková škála, dichotomické otázky (ano/ne), otevřené otázky.

Oblasti zaměření

Dotazník se skládá ze 3 hlavních částí.

První oblast se zaměřuje na hodnocení proběhlého kurzu. Zde mají frekventanti možnost vyjádřit se na škále spokojen-částečně spokojen-nespokojen k celkovému dojmu, srozumitelnosti, přínosnosti poskytnutých materiálů a uplatnitelnosti nabytých znalostí v praxi. V druhé části, která se zaměřuje na hodnocení lektorů, vyjadřují frekventanti názor na přehlednost výkladu, odbornou úroveň znalostí lektora, jeho vyjadřování a vstřícnost. Třetí část dotazníku obsahuje otevřené otázky věnující se stáži, kterou v rámci vzdělávacího kurzu frekventanti absolvují a ročníkové práci.

Populace: dospělí, frekventanti vzdělávacích kurzů

Délka a způsob administrace: max. 20 minut

Vyhodnocení: Vyhodnocení průměrem odpovědí, případně vyjádření procenty.

Výhody: Stručnost nástroje, dotazník mapuje i oblast stáží/ročníkových prací.

Omezení: Dotazník nepočítá s možností dalšího vyjádření/komentářů.

 

Vznik tohoto článku byl finančně podpořen projektem č. CZ.1.07/1.3.00/08.0205 ESF OP VK. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

 


Nahoru
*/ ?> Evaluační dotazník pro hodnocení dlouhodobého vzdělávacího kurzu (2) Ilustrační foto

  • Sdílet článek
  • Sdílet