Citace
Skácelová, L. (2012). Metodika vedení třídnických hodin. Praha: Univerzita Karlova v Praze & Togga.
Klíčová slova
primární prevence, třídnické hodiny, metodika
Abstrakt
Tato metodika byla vypracována ve spolupráci s učiteli a školními metodiky prevence ze základních a středních škol v Brně a blízkém okolí. Pokusili jsme se bez přílišných zásahů seřadit a utřídit množství jejich námětů a zkušeností tak, aby se mohly stát dobrým pomocníkem i inspirací při práci s dětmi. Předkládáme Vám tak materiál, který je stejně různorodý jako množství jeho tvůrců.
Vznik této publikace byl finančně podpořen projektem Tvorba systému modulárního vzdělávání v oblasti prevence sociálně patologických jevů pro pedagogické a poradenské pracovníky škol a školských zařízení na celostátní úrovni CZ.1.07/1.3.00/08.0205 ESF OP VK.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
KE STAŽENÍ:
Metodika vedení třídnických hodin